محل تبلیغات شما

مهمترین مراحل برای طراحی لوگو

نشان‌واره  یا لوگو یا آرم عنصری گرافیکی از علائم دیداری است به‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه (و نه ااماً خوانا) چیده شده‌است. شکل، رنگ، سبک حروف و . باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه دیگر متفاوت باشد.

نشان‌واره طرحی ملموس و متمایز برای نمایاندن یک مجموعه، کالا یا سرویس مشخص است که در کنار اشاره به برخی مفاهیم، گاهی ویژگی‌ها و هویت یک سازمان یا کالا را نیز بازمی‌نمایاند.

آیا تا به حال یک برند بزرگ را بدون لوگو دیده اید؟ نه؟ چون وجود ندارد. یک آرم تأثیر عمده ای در چگونگی درک مشتریان از برند شما دارد. بنابراین به طور طبیعی ، شما می خواهید آرم شما برجسته باشد. اما چگونه به آنجا می رسید؟

نترسید! این راهنمای مفید به شما همه چیزهایی را که باید بدانید برای طراحی لوگو  مناسب برای شما و تجارت شما می آموزد. از تعریف هویت برند خود و درک آنچه در یک لوگوی عالی ایجاد می شود ، تا انتخاب های مناسب در طراحی و حرکت در روند طراحی را انجام دهید ، برای یادگیری چگونگی طراحی یک آرم بخوانید.

ممکن است از خود بپرسید: چگونه می توانم آرم خود را طراحی کنم؟ این 12 قسمت مراحلی است که شما باید دنبال کنید:

    1. درک کنید که چرا به یک آرم نیاز دارید
    2. هویت برند خود را تعریف کنید
    3. الهام بخش برای طراحی خود باشید
    4. مسابقه را بررسی کنید
    5. سبک طراحی خود را انتخاب کنید
    6. نوع مناسب آرم را پیدا کنید
    7. به رنگ توجه کنید
    8. تایپوگرافی مناسب را انتخاب کنید
    9. با طراح خود ارتباط برقرار کنید
    10. گزینه های آرم خود را ارزیابی کنید
    11. چه کاری نباید هنگام طراحی یک آرم انجام داد
    12. طراحی آرم خود را با نام تجاری خود ادغام کنید

منبع 

اجاره سوله در جاده مخصوص

رساله معماری موزه صلح

معرفی قالب خبری پابلیشر فارسی

آرم ,طراحی ,یک ,برند ,، ,هویت ,خود را ,یک آرم ,آرم خود ,سبک حروف ,برند خود

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نظام صنفی کشاورزی شهرستان فردوس خرید ساعت مچی کاسیو جدید ncosxalanro آنتی ارضا نسیم فرخی عطر خودم استفتائات جدید (دی ماه 96) clinonsulrext niaterrocu ایران آباد و سربلند